بروز خطا در مقادیر ورودی
خطا ها
به این رنگ
مشخص شده اند.
پرسشنامه کاربرد رسانه در تدریس
سن
جنسیت
زن
مرد
مدرک تحصیلی
دیپلم
فوق دیپلم
کارشناسی
کارشناسی ارشد
سابقه کار
.-5
6-10
11-15
16-20
21-25
26-30
به نظر شما موارد زیر تا چه حد مانع از به کار گیری رسانه آموزشی در فرآیند تدریس و یاد گیری میشود؟
1-استفاده ضعیف از طرح درس روزانه
کم
متوسط
زیاد
بسیار زیاد
2-استفاده ناقص از طرح تدریس فعال
کم
متوسط
زیاد
بسیار زیاد
3-پرهزینه بودن تهیه و تولید رسانه ها
کم
متوسط
زیاد
بسیار زیاد
4-ضعف دانش نظری مدیران در مورد اهمیت و ضرورت بهره گیری از رسانه آموزشی در تدریس
کم
متوسط
زیاد
بسیار زیاد
5-ضعف نظری و مهارت های معلمان در زمینه تکنولوژی آموزشی
کم
متوسط
زیاد
بسیار زیاد
6-ضعف در نظام ارزشیابی عملکرد معلمان
کم
متوسط
زیاد
بسیار زیاد
7-ضعف ظوابط موجود برای استفاده از رسانه ها
کم
متوسط
زیاد
بسیار زیاد
8-عادت معلمان به روشهای غیر فعال تدریس
کم
متوسط
زیاد
بسیار زیاد
9-عدم وجود تکنولوژیست آموزشی در واحد آموزشی
کم
متوسط
زیاد
بسیار زیاد
10-کمبود فضای مناسب کارگاه برای تهیه مواد آموزشی مناسب
کم
متوسط
زیاد
بسیار زیاد
11-کمبود وسایل و رسانه آموزشی در مدرسه
کم
متوسط
زیاد
بسیار زیاد
12-مهارت ناکافی معلمان برای تهیه مواد، وسایل و رسانه آموزشی در مدرسه
کم
متوسط
زیاد
بسیار زیاد
14-نظام امتحانات مبتنی بر حافظه سنجی
کم
متوسط
زیاد
بسیار زیاد
15-عدم آموزش روشهای صحیح استفاده از رسانه مرتبط با متن مورد آموزش
کم
متوسط
زیاد
بسیار زیاد
16-نبود ساعتی به طور موظف جهت مطالعه و تهیه رسانه ها
کم
متوسط
زیاد
بسیار زیاد
17-تهیه کردن رسانه ها توسط مدیر بدون راهنمایی معلمین
کم
متوسط
زیاد
بسیار زیاد
18-بی انگیزگی همکاران و معلمان در کلاس
کم
متوسط
زیاد
بسیار زیاد
19-وقت گیر بودن کاربرد رسانه ها
کم
متوسط
زیاد
بسیار زیاد
20-به تعویق افتادن دروس
کم
متوسط
زیاد
بسیار زیاد
21-محدود بودن رسانه ها به فقط سمعی یا فقط بصری
کم
متوسط
زیاد
بسیار زیاد
22-عدم نیاز محتوی پایه مربوط به رسانه
کم
متوسط
زیاد
بسیار زیاد
23- گویا و استاندارد نبودن رسانه
کم
متوسط
زیاد
بسیار زیاد
24- مورد علاقه نبودن رسانه به دلیل رنگ و شکل ظاهری آن
کم
متوسط
زیاد
بسیار زیاد
25-عدم همکاری مسئولان آموزش و پرورش در تهیه و به کارگیری رسانه
کم
متوسط
زیاد
بسیار زیاد
ارسال
سامانه فرم ساز تحت وب