بروز خطا در مقادیر ورودی
خطا ها
به این رنگ
مشخص شده اند.
تمایل معلمان به مشارکت
شما و همکارانتان چقدر تمایل به شرکت در فعالیت های زیر را دارید؟
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
1- در تمرکز کردن روی مواد درسی
1
2
3
4
5
2- در جهت تعریف مواد درسی که مورد استفاده قرار خواهند گرفت
1
2
3
4
5
3- در انتخاب مواد درسی و تجربیات یادگیری
1
2
3
4
5
4- در نشان دادن قابلیت کاربرد راهبردهای آموزشی
1
2
3
4
5
5- در هدایت تولید برنامه هایی برای فرد فرد دانش آموزان
1
2
3
4
5
6- در تعیین اهداف برنامه درسی
1
2
3
4
5
7- در تعین ایجاد زمانی و مکانی برنامه درسی
1
2
3
4
5
8- در تعیین کردن معیارهای ارزیابی از برنامه درسی و تحقق اهداف
1
2
3
4
5
9- در تصمیم گیری درباره انتخاب طرح مناسب برنامه درسی
1
2
3
4
5
10- در تعیین موضوعات اساسی و محتوا
1
2
3
4
5
11- در تصمیم گیری در خصوص ماهیت و سازماندهی برنامه درسی
1
2
3
4
5
12- در تعیین فعالیت های یادگیری مناسب برای برنامه درسی
1
2
3
4
5
13- در تعیین شیوه های مناسب تدریس برای برنامه درسی
1
2
3
4
5
14- در تصمیم گیری های مربوط به مقتضیات یک کلاس درس
1
2
3
4
5
15- در مرتبط ساختن محتوا با تجربیات یادگیری شاگردان
1
2
3
4
5
16- در تولید راهنماهای برنامه درسی(راهنمای کتاب درسی،راهنمای کتاب کارو..)
1
2
3
4
5
17- در استفاده از منابع مختلف برای تولید برنامه درسی
1
2
3
4
5
18- در شرکت در گروه های آموزشی برای تولید برنامه درسی
1
2
3
4
5
19- در تولید بسته های مناسب برای برنامه درسی
1
2
3
4
5
20- در انجام فعالیت هایی در جهت اجرای برنامه های درسی پذیرفته شده و مصوب
1
2
3
4
5
21- در مشخص کردن نیروهای اجتماعی تاثیر گذار بر برنامه درسی
1
2
3
4
5
22- در ارتباط برقرار کردن بین برنامه های درسی مدارس و سایر متخصصان و سازمان های مرتبط با برنامه درسی
1
2
3
4
5
23- در تشریح روندهای جهانی در تغییر برنامه درسی
1
2
3
4
5
24- در جهت ضرورت بهبود کیفیت برنامه درسی
1
2
3
4
5
25- در تشویق به گفتمان درباره فلسفه برنامه درسی، مفاهیم و عواقب تغییر برای سیستم های آموزش و پرورش
1
2
3
4
5
26- در فراهم کردن منطق و اصول جهت ترویج تغییر در برنامه درسی
1
2
3
4
5
27- در فراهم کردن راهبردهایی برای ترویج روش های جدید تدریس و یادگیری
1
2
3
4
5
28- در فراهم کردن زمینه هایی در جهت ارتقای آموزش مداوم معلمان و تربیت معلم
1
2
3
4
5
29- شرکت در گروه های آموزشی برای تغییر و بازنگری برنامه درسی
1
2
3
4
5
30- در طراحی اعمال (تمرینات) برنامه درسی
1
2
3
4
5
31- در انتقال طرح های برنامه درسی به موقعیت های عملی جامعه و زندگی
1
2
3
4
5
32- در تعیین دقیق فعالیت های آموزشی
1
2
3
4
5
33- در تفسیر این که معلمان چگونه به اجرای مطلوب برنامه درسی می پردازند
1
2
3
4
5
34- در هدایت و اجرای آزمایشی برنامه درسی جدید
1
2
3
4
5
35- در جهت نظارت بر اجرای برنامه درسی
1
2
3
4
5
36- در تدارک مواد و تجهیزات مربوط به اجرای صحیح برنامه درسی
1
2
3
4
5
37- در روشن کردن نقاط ضعف و قوت برنامه درسی
1
2
3
4
5
38- در تعیین معیارهایی برای اندازه گیری موقعیت طرح برنامه درسی
1
2
3
4
5
39- در اندازه گیری اختلافات بین اهداف از قبل تعیین شده و برون داده ها و نتایج
1
2
3
4
5
40- در تعیین اثر بخشی محتوای برنامه درسی
1
2
3
4
5
41- در تعیین این که آیا برون داده ها همان نتایج برنامه درسی هستند؟
1
2
3
4
5
42- در ارائه پیشنهادهایی برای تغییر برنامه درسی
1
2
3
4
5
43- در جهت گردآوری اطلاعات و یافته های مناسب کمی و کیفی درباره اثربخشی برنامه های درسی
1
2
3
4
5
44- در تحلیل و تفسیر یافته ها و اطلاعات به دست آمده از ارزشیابی برنامه درسی
1
2
3
4
5
45- در ارزیابی مواد آموزشی
1
2
3
4
5
46- در تعیین اثر بخشی فعالیت های یادگیری و شیوه های تدریس
1
2
3
4
5
47- در ارزیابی از عملکرد برنامه ها
1
2
3
4
5
ارسال
سامانه فرم ساز تحت وب